Vansbro

Nu är jag hemma i Vansbro igen. Har sovit som en stock inatt. Somnade på en gång och klockan var bara 23 så det måste ha varit en jobbig dag. Massa åkande hit och dit. Och jag säger då det. Jag måste tvinga någon att möta mig på stationen när jag kommer hem härifrån det lovar jag. Kommer inte orka en sådan där vända till inte en chans. Men det löser sig nog.
Här i Vansbro är det hur som helst helt vitt på backen och mer kommer det ner hela tiden. Underbart. Dessutom har de utfärdat en klass 1 varning till ikväll...härligt men lite orolig blir man ju för syster som ska åka ner från sollefteå den 23. Men det kommer gå bra. Hon kör så försiktigt så.
Idag ska mormor utnyttja mig lite har jag hört ryktas om faktiskt. Ska få färga lite hår och baka lite mer (!) biskvier. Enda jag har gjort de senaste månaderna. Men roligt är det i alla fall.

Märktes redan igår att man har kommit till dårhuset i alla fall. Mormor började leta efter morfars telefon som låg framme märkte hon efter ett tag och sen skulle de hitta morfars andra telefon och efter ett tag såg dom att även den låg framme och efter att ha tjatat på morfar en stund om vart de två var så insåg dom att det var hennes telefon som var borta. så då började hon springa runt som en galning igen. haha skönt att vara hemma igen alltså. Ett gott skratt förlänger livet vet ni.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja du ett skratt kanske förlänger livet... men jag har hört att man går ner 2 kg om året om man skrattar en kvart om dagen! :)

Jag vill förresten också ha dina biskvier!

2009-12-22 @ 18:20:32
URL: http://elinhu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0