vandalisering

Morgonen vaknade man upp i köket på en madrass. Nu var det Davids tur att vakna upp och undra vart fan jag var. Tänkte att det var dags att ge igen.
Gick dock och la mig i vårt rum senare och sov fram till typ 2 sen. Och det kan jag lova var något som jag behövde. Men sen om det bor en karl i samma rum som låter som en skock indiska, blinda elefanter i en porlinsbutik när han går upp så går det kanske inte så jävla bra.

Denna dag skulle enligt planerna vara lugn och utan alkohol. Men hur gick det då? Nej just det.. de gick inte bra alls.
Dagen började bra. Dagen bestod av att jag och Amanda låg i soffan och kollade på tv ungefär hela dagen. Och fan va dåliga program dom visar. Men vad ska man göra.
Där låg vi till ungefär klockan halv tolv då hitler sofia kom in och sa att nu ska ni med till bärseback. Vi tvingade henne att få med sig David först i hopp om att vi skulle slippa men ja det kan man ju drömma om. Vi fick 5 minuter på oss att klä på oss och fixa ihop spriten.

Bärseback var riktigt dött måste jag säga. Overallarna hade festat sedan kl 15 så det var väl inte så jävla mycket drag kanske. Men vi roade oss och spelade eller försökte spela något ölspel av nå slag. Lyckades få David relativt full i alla fall.
Sedan bar det av till publikum som bjöd på lite mer drag men det var väl kanske inte så mycket att skryta med. En lördag här är som en tisdag hemma i Dalarna och en onsdag här är som en lördag hemma i Dalarna så det har väl både sina för och nackdelar.


David och Amanda inne på publikum

Men ja man får fixa det roliga själv helt enkelt. Och det kan jag lova att grabbarna lyckades med när vi kom tillbaka till korridoren. De tyckte att Amandas dörr redan var sönder. Med sönder kan jag säga att det var en spricka i den. Nu mer så är det några fler.

Detta var resultatet av grabbarnas vandalisering
Kul hade dom ju i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0