nollningen har börjat :D

Yes nu har äntligen nollningen börjat och igår var det campusvandring med nollorna. var inte så mycket nollor som vi önskade oss men det räcker. Kallt som fan var det dock att gå ute utan jacka och så vidare men det var värt det. Efter rundvandringen blev det lite lekar och fika.






Och idag så har det varit plugg hela dagen...eller ja mest tjejsnack och minst plugg men kul hade vi i alla fall...jag stötte på elin lite också..moahahahahaha...Och Elin sluta kasta bajs för fan.
Och vi har kommit på att långhuset är inte så farligt. trots att det tar 3 min att gå igenom det.
Men idag var det även mer nollning. Var charader, alla var verkligen jätteduktiga. det trodde jag faktiskt inte men kul var det. Sen var det speeddating och lite lekar (vingel vingel, Namnlek).
Och sen så klart det otroligt roliga pizzabaket. I min korridor (12) och Marcus korridor (14). Vart faktiskt mycket goda pizzor. Duktiga var våra nollor trots att vi band ihop dom. Och vi fick veta att dom tycker om drulleförsäkringar och vaselin (!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0