How to do and what to say?

ja nu har man lite dilemman igen. Måste ju hitta ny bostad som det ser ut. Och jag vet inte riktigt hur var och när om man säger så. Grankotten, studentgatan eller fan brickebacken. Det är ju så skönt att bo nära skolan men sen skulle jag vilja bo närmare alla mina älsklingar och lite närmare gymmet. Sen har jag kanske en annan fundering också men det är nog något som inte riktigt går att genomföra just nu. Nog skulle det vara väldigt bra om jag gjorde det. Men som sagt det är inte så lätt som det verkar. Vi får se hur det blir närmare sommaren. Känns nämligen som jag har alldeles för mycket projekt och planer detta året.

En plan är ju faktiskt älsklingens födelsedagspresent som jag ska försöka genomföra i juni i och med att det är mest passande då. Jag hoppas verkligen han kommer tycka att det är lika kul som jag kommer tycka. Men det krävs en hel del förberedelser för det kan jag lova. Och det är bara att sätta igång känns det som. Dock måste jag nog berätta om presenten innan juni för det krävs en del planering med tider och grejer.

Och en annan plan som azizam redan vet om dock är hur vi ska fira vår 6 månaders dag. Hoppas det funkar bara. Skulle vara mysigt. Men nu tar vi en sak i taget och så kör vi på den här helgen först då syrran kommer i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0