Genrep och massa slit

ja idag har varit en sådan där till nyttig dag. Började med en tenta i morse. Gick inte så illa som jag trodde att den skulle. Så ja jag får väl vara nöjd. Efter detta var jag tvungen att sova en timme eller så. Somnade relativt sent då grisen skulle spela igår kväll. Men ja inte så mycket att göra åt. Sedan var vi så trevliga och fixade det sista med Hanifs lägenhet så den nya personen kan flytta in i morgon. Efter detta var det bara att bege sig ner till skolan igen för att fixa allt inför sittningen.
Sittningen skulle för det första betalas, sedan var det ett jävla pussel att försöka få ihop alla jävla bord. Tydligen så är vi lite för mycket folk i en lite för liten sal. Man får vara 200 pers inne där och vi är 155 men att försöka få ihop så alla kan sitta där inne är inte lätt inte. Men jag tror vi fick ihop det.
Blev lite strul dock när vi skulle hitta andra bord och så. Och sedan vart det lite krångel med maten. Men jag känner bara att inget kan göra mig sur eller grinig idag. Jag menar det är inte värt det och så tar det 8 timmar för kroppen att återhämta sig efter ett vredesutbrott. Så nej inget kan förstöra nu.
Helgen kommer bli grym och sedan sätter helvetet igång. Men nu ska jag baka klart och sedan plugga lite.

Kommentarer
Postat av: kicki

ha så roligt ikväll.

2010-10-01 @ 20:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0