lägenhet?

Man kan ju alltid försöka att få en lägenhet. Men i denna stad är det inte alltid lätt då man behöver massa poäng. Vi sökte ju en studentlägenhet och vi kom på 3:e plats. Så det är bara att gilla läget där. Nu har vi däremot bestämt oss för att söka en "vanlig" lägenhet i brickebacken. Det är dubbelt så stort och bara lite mer i hyra. äntligen kanske jag får ha mina kära möbler. Kanske kanske. håll tummarna för mig. Skulle vara så skönt att ha en tvåa.
Man vet ju aldrig. Och i och med att både jag och rami jobbar nu så ser det ut som att detta kan vara möjligt. Helt underbart säger jag bara.
På fredag får vi svaret om vilken plats i listan vi har. Jag hoppas på det bästa och kommer hoppa högt av glödje om vi får den. Närmare gymet också. Inget som är fel.

Kommentarer
Postat av: Claire

Håller tummarna! ;)

2011-04-10 @ 17:27:28
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0