vädret är mycket...

...sämre tydligen om man kollar på nyheterna kl halv nio. inte helt okej, Men vad ska man göra. bara att gilla läget antar jag. som det ser ut nu så är det i alla fall en solig dag. Så jag tänkte faktiskt cykla när jag ska ner till stan idag. Låter nog inte helt fel skulle jag tro. Jag gillar tanken i alla fall. Ska först ner en vända och sedan blir det att bege sig mot skolan för att videofilma lite rollspel i sjukhusvärlden. Vi ska agera patient och sjuksköterska, filma det och sedan ska vi gå igenom det genom en gruppuppgift. Men det ska nog gå bra.

Men nu är det frukost innan det är dags att bege sig.

Och på tal om så har jag varit sjukt dålig på invägningarna men det ska jag försöka fixa innan jag åker till dalarna på torsdag. det ska nog gå bra tror jag. Måste dock gå tillbaka och kolla vad jag började på så jag mäter rätt. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0