Även i kärleken.....

Blir det bråk ibland. Jag har den teorin att om man har ett förhållande utan att man bråkar någon gång så är det stora fel. Man måste ibland får ventilera lite så att säga. Man måste få vara oeniga ibland och få "slåss" lite. Men vid sådana tillfällen så är det så underbart att ha en man som inte är långsynt och är sur i flera dagar och så är jag sjukt glad att jag inte heller är det. Får man bara en kram och får se att det är diskat när man kommer hem så är allt bra sen.

Sen vill jag bara inflika lite snabbt att vänner är bra att ha. Som kommer hem till en mitt i tentaplugget och tar med en för att köpa godis. När man verkligen behöver ut och sträcka på benen och behöver lite sött. Sen att dom är bra att prata med, att parta med och bara ha det är en helt annan sak. Men jag vill bara säga tack för att ni finns. <3

Jag menar ärligt talat så är det väldigt få människor som förstår sig på mig. Det är inget jag kan göra något åt. Vissa tycker inte alls om mig. Men dom som har kommit mig när är här för att stanna. De få som verkligen får se mig vet vad jag pratar om. Jag hittar sällan människor som lyckas med detta. Men jag har några. Och de är dom som är värda att ha nära sig också. Man ska inte behöva ändra hela sin personlighet för att någon ska tycka om en. Alla kan inte tycka om en så enkelt är det. Och den som är någon annan än sig själv för att bli omtyckt är som jag säger det Falsk. Men jag har det jag behöver. Vänner som är nära mig och en man som älskar mig för exakt den jag är trots mina fel och brister.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0