....och så fortsätter....

...helvetet. Eller hur man nu ska uttrycka det. Nejdå. Men föreläsaren börjar lektionen med att säga nu ska vi ha samma ämne hela dagen 8-16 med andra ord men allt jag skriver på tavlan finns utlagt. stannar man kvar då? nej man går till biblioteket och lånar nödvändiga böcker och går sen hem och läser. Och skriver blogg så klart. Som det ser ut nu slipper jag nog köpa några böcker till denna kursen. Underbart, vilket betyder att jag istället kan köpa kameragrejer. Alltid lika roligt.

Lyckades gå in på kåren också och boka om mötet och fick mina lunchkuponger och lite beröm. Alltid lika roligt att hjälpa kåren.

Men nu är det frukost som gäller och sedan ska man gräva ned sig i böcker om didaktik. Önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0