soliga dagar är....

....det bästa som finns för en fotograf. I alla fall enligt mig. Underbart är det. Man kan ju inte låta bli att fota lite på promenaderna mellan tvättstugan. Älskar det hur som helst. Sen älskar man när allt bara går som det ska. Det är inte heller helt fel må jag säga. idag har jag varit mycket duktig och sökt massa sommarjobb. får se om man får något nu också. Hoppas på det bästa säger jag. Sjukhuset säger ju att vi är undersköterskor efter termin 4 så då har vi ju turen där i alla fall. som sagt, underbart. Detta kommer bli ett bra år.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken underbar bild.Tuppskinn! Om du läst min blogg om gåshud och lycka, så förstår du vad jag menar. Älskar dig.

2011-01-27 @ 08:19:52
URL: http://mariamarmelad.blogg.se/
Postat av: Mormor

Jättefint foto! Du har så mångafina, får man beställa en förstoring? Skulle behöva något nytt på väggen i vardagsrummet. Kram!

2011-01-27 @ 15:56:26
Postat av: Mormor

Jättefint foto! Du har så mångafina, får man beställa en förstoring? Skulle behöva något nytt på väggen i vardagsrummet. Kram!

2011-01-27 @ 15:57:31
Postat av: Andreas Hansson

Härlig bild! Det hade nog inte skadat om hela växten kommit med på höjden. Det där svarta till vänster i bild borde nog skäras bort. Lika så till höger tror jag. Sen när du lägger till namnet i bilden kan du dra ner opacity till 20-30% på textlagret i photoshop. Det gör man i lagerpaletten, och gör så att texten blir mera genomskinlig. Det blir inte lika störande men syns ändå bra.

2011-01-27 @ 20:55:04
URL: http://blogg.andreashansson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0