heldag på stan

igår var det en heldag på stan som gällde. Mötte upp först Hasrat och gick omkring i några timmar. Vi hittade massa roligt. Köpte äntligen min jordglob som jag ville ha. Har kollat på den jättelänge och nu fick jag ett sjukt nice pris på den. Det är en svart jordglob med silver. Underbar är den i alla fall.
Så nu kan vi stryka av det från listan.

Dessutom hittade vi skitsnygga jeans för 99(!) kronor styck. Dom var likadana men det fanns både ljusa och mörka. Så jag köpte båda två. Jag menar hur ofta hittar man jeans som kostar så lite OCH är snygga? Inte ofta nej. Ramis argument var att nu får du inga nya i Augusti. Men vet du vad, det kan jag leva med.

Dessutom lyckades jag äntligen göra slut på mitt presentkort på indiska. Hittade en jättesöt klänning. Så sommarklänning - Check!

Nu är det dessutom ännu en härlig dag så nu ska vi snart gå ut på en promenix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0