Naken.....

oj vad naken man känner sig nu då. Som bekant så beställde vi mina vigselringar häromdagen och i och med att dom skulle skickas iväg på gravering och storleksändring så beslutade vi även att skicka med våra förlovningsringar. Det hade inte blivit gjort för att vi helt enkelt är lite lata.
 
Hur som så är dom skickade nu och jag måste bara säga att man känner sig så naken. Visst jag brukar ju inte ha ring när jag jobbar men annars har jag den jämt. Så nu är det så tomt. och jag måste vänta till 8:e januari innan jag får tillbaka den. En hel månad med andra ord.
Men skönt att få detta gjort i alla fall. Annars kanske man glömmer datumet. Inte för att jag tror att det är så där jätte stor risk för det men man vet ju aldrig.
15  Maj 2012 it is.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0