Nu var det dags igen

Ja alltså jag tror ju nästan att det är dags att sätta igång den här bloggen igen. Jag har ju nu lagt ner facebook ett tag för det tar så sjukt mycket utav min tid. Det är faktiskt löjligt hur mycket tid det tar. Så nu har jag inte varit in på två dagar och jag tänkte fortsätta i det spåret.
Jag har alldeles för mycket som BORDE göras istället för att sitta framför datorn. Så nu tar vi detta istället. Det som tar mest tid förutom datorn just nu är väl att planera det där bröllopet som ska stå i juli.
Det är galet roligt men det är väldigt mycket att göra.
 
Som det ser ut nu så är ändå rätt mycket gjort. Det mesta ingår ju i paketdealen som vi har med restaurangen så det är allt runtom som kläder och smycken och sådant som vi måste fixa. I oktober så beställde jag min klänning. en riktig prinsessklänning är allt jag kan säga. dock är det 5 månaders leveranstid på den så den kommer väl inte innan februari i alla fall. Mars skulle jag nog nästan tro. Men det är värt att vänta. I Maj tänkte jag köra fitting för den. Sy in om det behövs (eller lägga ut ;) ). Men jag hoppas att den ska sitta som juten även då.
 
Och i helgen så beställdes mina vigselringar. Var inte alls meningen att det skulle beställas nu men de hade jul special så man fick 30% rabatt på dom så det drog ner priset 5000 kr och det uppskattas verkligen. Så nu har jag beställt en allians 3 mm med 9 diamanter och en till allians 4 mm som har två diamantrader som löper omlott i mitten. Dom kommer dock inte förän i januari så ja, man får vänta på allt.
 
Men annars så är det små saker och detaljer till dukningen som ligger på listan nu. Helt galet hur mycket det är att göra till ett bröllop. mycket småsaker som man inte tänker på faktiskt. men det är ju från person till person också om man vill ha mycket detaljer. det vill jag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0