Lekträff

Igår var vi ut på en playdate med Yoshi. Älskar att bo i det här området och känna att man är lite vuxen och umgås lite med folk som inte håller på med dagisfasoner. Så grannen ringde helt enkelt och kollade om vi hade lust att leka lite med honom och valpen Leo i hundgården. Så klart vi hade det. Jag behövde en paus mitt i c-uppsatsskrivandet. Så det var skönt. Yoshi är ju lite eller ganska mycket snabbare än Leo så Leo har kommit på att eftersom Yoshi inte håller upp svansen när han springer så tar vi tag i den istället så kommer han ingenstans. Bitig liten hund med andra ord. Dock inte alltför dum. Hundar är smarta ni vet.

Men idag är det ledigt som gäller och vår lilla familj ska ta oss ner på hindersmässan nu. Det ska bli roligt. Vet inte ens om jag var där förra året. Men det blir nog bra. Sen ska vi kolla om det nya hundcafét är öppet. Ska bli intressant att se.



Far och son från släktträffen. Där ser ni ungefär hur Yoshis päls kommer se ut när den är färdig. Inte samma färg men ja längre.


Kommentarer
Postat av: Claire

TAAAACK för din kommentar på mitt blogginlägg. Skönt att det finns någon som tycker att jag gör något bra med träningen iaf. ;) hehe

Ska vi försöka es något mer med vovvarna innan jag drar till Afrika?

2012-01-26 @ 23:46:08
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0