Ner och tillbaka

idag vart det lite stressigt i morse. Men det satte inte stopp för en vända i skogen med världens bästa hund. Nej vi tog löplinan och gav oss ut. 40 minuter blev det i alla fall och det räcker väl för en liten 6 månaders. Tränade mycket inkallning och det tycker jag faktiskt gick jättebra. Förhoppningsvis så kommer det fortsätta i denna bana. Han har också blivit mycket lugnare när det gäller att lämna honom ensam. Vi riskerar inget så vi lämnar fortfarande mycket korta stunder. Men det är små babysteps. Och det är väl allt som behövs. Bara han är lugn ett tag. Så med andra ord har vår gris varit mycket duktig de senaste dagarna och husse och matte är jätte stolta. Så nu fortsätter vi i denna bana tycker jag.



Så här ser vi ut när matte precis väckt oss med en kamera i ansiktet.


Kommentarer
Postat av: Maria

Sv: haha, nä jag har inte koll på allt, men när man fått sin svenska så kan man beställa en norsk och den är dyrare så det är väl mest att fylla i papper och betala kan jag tro? Känns som jag nog kollar upp det där lite närmare ;-)

2012-01-19 @ 19:29:52
URL: http://mitrolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0