Tunnel

Ja idag så har det varit en händelserik dag kan jag säga. För det första så har jag idag börjat termin 6 alltså sista terminen på sjuksköterskeprogrammet och med det så har vi även satt igång med c-uppsatsen. Spännande men skrämmande. Hoppas på att det kommer gå bra.

Efter denna händelserika dag då jag även var snäll och lånade en bok åt min kära man så har vi även ringt ett viktigt telefonsamtal och fixat med lite andra praktiska saker. Men det roligaste för Yoshis del har ju absolut varit att jag åkte till Marieberg. Där var vi iväg och köpte en tunnel till lilla Yoshi. Jag trodde faktiskt att han skulle vara rädd för den då han är rädd för tunnlarna i hundgården men denna älskade han. Han går igenom och springer igenom den hela tiden. Kul att man hittar något som han tycker om. Det är alltid trevligt. Dock så har han även fått en massa roligt godis idag. Har hämtat ut pedigree valpfodret som vi fick en kupong så vi kunde hämta ut gratis. Detta används så klart som godis. Sen köpte matte hundchoklad, grisöron, oxöron och dentastix. Så nu är hela hundskåpet fullt. Just jag, pinna i olika färger också. Trevligt. Hunden nöjd = matte & husse nöjda.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0