Skutt upp

Yoshi har på senare tid blivit klantigare och klantigare. Han börja sitt hopp längre från sängen än vad han brukar göra och det ser onekligen lite halvroligt ut när han nästan missar sängen. Ja det är ju inte som att man kan skälla på honom men man hoppas ju att han lär sig så att han inte skadar sig den lilla plutten. Ska bli kul att få hem en hund nu som inte kan komma upp i sängen. Jag menar Yoshi ligger nästan alltid typ på min huvudkudde när jag kommer från toaletten när vi ska sova. Han vet allt hur det går till. Haha.

Men i morgon bär det i alla fall av till Dalarna där vi ska kolla runt lite i Falun i morgon och sen hälsa på mor, far, syster, bror osv. Blir en massa rännande runt överallt. Huvudorsaken är ju ändå uställning. det är ju därför vi åker upp. Sen tar vi en annan väg ner då vi ska hämta lillahunden på hemvägen. Åh det ska bli så mysigt. Men jag blir ju ensam med storvovven och lillavovven nästa vecka då husse ska jobba. Ja vi får ju helt enkelt se hur det går. Men det ska nog gå bra tror jag.
Och på tal om det så får vi ju en ganska fet hund denna gången. Yoshi vägde 4000 g när vi hämtade honom. "Lilla" Mino å andra sidan väger ju 5600 g nu. Det blir en liten tjockis helt enkelt. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0