Tomteland

I söndags innan vi skulle hämta lillebror så var vi i tomteland med storpojken på uställning. Det var så roligt att se så många lapphundar på en och samma plats. Och jag kan säga det för dom som inte tror det att Yoshi skäller väldigt lite. Han gjorde knappt ett ljud på hela utställningen trots att en massa lapphundar skällde non stop. Han skällde endast på mig när han inte fick köttbullen. Haha.

Och så kom han tvåa. Vi kan inte vara stoltare för det hade vi aldrig trott kan jag lova. Det är ju en rasspecial så jag är sjukt nöjd. Det var ju en speciell hund vi ville slå och det gjorde vi. Kunde inte kännas bättre. Vi vet ju att Yoshi inte har så stora möjligheter att vinna än då han är i slyngelåldern och är ganska tunn. Han behöver tjocka på sig lite innan han kan vinna. Men det är inget vi är oroliga för. Han är så fin på alla andra sätt så lite fett det kommer ju med tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0