14 Augusti

Äntligen är papperen inskickade till csn. Varför ska det vara så krångligt att fylla i några papper? Jaja nu är det hur som helst gjort i alla fall.
Så om jag har tur så kommer det att komma in ca 7800 kr på mitt konto framöver. Det här med lägenhet var lite jobbigare än jag först hade trott faktiskt. Men ja nu har jag löst det för ett tag i alla fall. Får dela en studentlägenhet på 19kvm med en killkompis. Ja kompisar är bra att ha. Visst det kommer bli lite trångt och vi kommer typ bo på varandra men va fan vem klagar. Någon att jävlas med och spela poker med.

Nu har syster flyttat iväg också. Hon har intagit Sollefteå och lämnat mig här i Dalarna. Vart lite trist i morse då man skulle säga  hej då. Jag har en tendens till att vara lite känslig så några tårar vart det i alla fall. Jag som är van att ha mina syskon nära mig. Nu kommer jag inte ha någon utav dem nära och det känns faktiskt mycket tråkigt. Men det kommer nog gå bra. Vi får hälsa på varandra.

Ikväll blir det hur som helst lugnt. blir till att packa alla grejer som behövs för nästa vecka då det blir till att spendera sin tid på landet. Och eftersom mormor och morfar nu flyttat tillbaka till Vansbro från Duvnäs så har de även tagit med sig boxen så ska vi ha något alls att kolla på så måste jag ta med min dvd. Extra packning, svar ja.
Men innan Vansbro så ska vi fira min 20-årsdag. Okej det är kanske en vecka för tidigt. Men eftersom det blir coldplay nästa vecka så får det bli så här. Måste hinna festa med alla innan alla försvinner. Min Hans flyttar ju också. Han beger sig ända ner till Halmstad så det kommer bli lång väg att åka för att träffa honom.
Får se om man lyckas lite bättre med alkoholen den här helgen än förra. Dock kommer man inte få sova ut på söndagen eftersom jag måste tillbaka till Borlänge från Falun relativt tidigt. Men jag får helt enkelt komma ihåg att INTE blanda vodka, baileys, öl och diverse andra saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0