Onsdag = Inflyttningsdag 26/8-09

Ja..denna dagen så var det inflyttning som gällde...gick upp hur tidigt som helst och var trött som jag vet inte vad. Satt utanför stationen och väntade i si så där 30 min bara för att David var "lite" sen...Lite är väl kanske en underdrift men okej. Att glömma plånboken är ju en sak som är mindre bra. Det är något som David kan intyga eftersom det var precis vad han gjorde.

Onsdagen bestod hur som helst mest utav att fixa i ordning allt. Var till Ikea och köpte gardiner, var till öbo och klagade lite på dom, kopplade in internet och tv vilket är viktigt och sedan var vi till Coop för att köpa mat att fylla kylen med....inte helt fel om ni frågar mig. Så nu finns det mat ett tag framöver i alla fall.

Kvällen ägnades dock åt att plocka upp allt och lägga kläder på plats och så...och jag lovar att det var välbehövligt med sömn sen i alla fall. Sjukt trött var man efter allt spring på alla affärer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0