*suck*

Jaja nu är det väl så. Lika bra att bara göra det och få det överstökat. Orkar inte bråka mer ärligt talat. Fattar bara inte att man trodde att man kände en person men att det visar sig att personen i fråga är någon helt annan. Men jaja.

Men nu till roligare saker. Matchen igår gick väl inte riktigt som jag ville. Vi spelade inte så där jätte bra och vi fick stryk utav kvarnsveden med 2-0. Plus att jag var klantig nog att skada mig åter igen. Så nu har jag sträckt lårmusklen OCH stukat foten men det är lugnt inte ska man klaga på det heller. Det kunde varit värre. Jag bröt ju inte något i alla fall :D Bryter jag något igen då kommer jag garanterat att sluta spela fotboll.

Nej men nu måste jag nästan säga att jag börjar bli lite nervös. Andra antagningen till högskolan borde ju komma vilken dag som helst. Var in nyss och kollade och då stod det typ att de höll på med det. Så intagningen borde ju komma den här veckan i alla fall. Dock har jag nyss vart in och kollat på Öbo och det ser ut som att inflyttning i alla studentlägenheter sker den första september vilket inte är så där jätte bra av en rad olika anledningar och just nu kan jag väl komma på två i alla fall. Men det löser sig. fanns vissa med inflyttning 15 Augusti. Så jag får hoppas att jag får en sådan eller att jag kommer in i Karlstad. Men det visar sig väl antar jag. Typiskt mig att oroa mig i onödan. Det kommer att gå jätte bra det är jag helt säker på.

Ja nu ser det i alla fall ut som att det kommer bli sömn på nätterna i fortsättningen. Eller ja i cirka en vecka ungefär då ;) jag behöver nog vila upp mig lite nu känns det som. I alla fall om jag ska orka med skolan som börjar snart.

Hur som helst så måste jag börja rota i mina grejer också för att kunna avgöra vad som ska med i flytten och vad som inte ska med. För just nu så står ju allt inmölat i förrådet huller om buller så att det kommer nog bli lite utav en utmaning. Inte helt kul men måste göras. Annars blir jag utan grejer. Och mitt stora misstag är att jag inte vet vart skruvarna till min säng är och det är inte så där jätte bra nu vid närmare eftertanke. Men det får lösa sig helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0