Torsdag

Ja idag har det varit sjukt mycket att göra. Försöka fixa med lägenhet och skit i Örebro vilket verkar vara lite svårare än jag först trodde. Men jag ska se efter om jag kan hitta någon att bo hos några dagar i alla fall så att jag kan lösa det där sedan. Men som sagt det kommer gå bra.
Dom har ju bostadsgaranti som är en väldig tur. Så nu är det bara till att vara positiv och göra det bästa utav situationen.

Efter det så har jag härjat en hel del. Var ner till kupolen och grattiade Millis på födelsedagen. Trist att hon jobbar på sin födelsedag. Sen var jag och träffade bror min för att ge honom pengar så jag kan sätta en punkt för allt skit nu. Så nu har jag äntligen fått min Coldplay biljett och nu slipper jag krångla något mer med allt det här. Känns sjukt skönt att ha allt med gamla lägenheten avklarat.

Efter det var jag som vanligt in till Falun en vända och hälsade på min lilla sötnos lite. Man kan inte hålla sig borta ifrån honom. Det går faktiskt inte. Han var relativt lugn igår förutom om man bortser från det lilla faktum att han spydde på mig, men jag antar att man får räkna med sådant. Efter det så låg han och sov på mig i några timmar. Skönt var det att han inte skrek nå mer den kvällen. Jag har precis insett tjusningen med att inte ha egna barn än utan få mysa med andras, Man kan lämna ifrån sig dom när dom börjar skrika. Det är ganska praktiskt faktiskt.
Fick faktiskt lite klippning gjord igår också. Klippte Hasrats mamma som ska på bröllop på lördag. Så känns skönt att ha fått lite saker gjort.

Och min helg gick precis från att vara helt tom till att bli helt fullplanerad, så nu är frågan mer hur man ska hinna med allt istället för att fråga sig vad man ska göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0