2009

Ja nu har jag ju inte skrivit på ett tag och jag säger så mycket som att julen har varit mycket bra. Trevligt med familjen och så.

2009 bör kanske sammanfattas tycker jag. Och jag kan lova att det har hänt en hel del under den tiden. Året började med att man flyttade hemifrån. sedan flyttade man isär och sen flyttade man hem till pappa. Tog studenten och efter det var det massa festivaler och efter det var det intagning till universitetet. Flytt till Örebro och här sitter man nu.

Kan säga att flytten till örebro och att börja på universitetet är det absolut bästa jag gjort på väldigt många år. Under hela mitt liv kanske. Och nästa år kommer resan att fortsätta och jag hoppas att den tiden kommer bli lika bra som de senaste månaderna har varit.
Nu är i alla fall allt som jag vill ha det. Jag bör kanske avlägga några nyårslöften men jag är så dålig på att hålla dom så det är lika bra att låta bli.
Men jag ska i alla fall önska mig en sak av det nya året. Och vad det är kommer jag berätta när det har gått i uppfyllelse. Så se nu alla till att ha en bra nyårsafton och en bra början på det nya året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0