Pepparkakshus


Ja helgen har varit mysig. Lördagen började med att David kom hit och tjötade och hjälpte mig med tvätten sen kollade vi på film. Blev janne långbens stora film..klockrent. Sen bestämde vi att den nya julkalendern suger så vi såg på mysteriet på greveholm istället för det är sjukt mycket bättre. Gamla klassiker is the shit. sen blev det bak av pepparkakshus och såg på film. Gjorde sjukt god mat också. gjorde köttfärslimpa. och ja gott som fan blev det. Mysigt hur som helst.

Söndagen spenderades med att städa eftersom det var min städvecka. Och Malla höll mig sällskap. Tack för det :Da hade varit mycket tråkigare annars. Sen såg vi twilight för vi behövde dregla lite. Sen blev det djungelboken innan vi vart för trötta...

Dagen har dock bestått av plugg plugg plugg och lite mer plugg. Och i morgon blir det samma sak. men det börjar sätta sig nu i alla fall skönt de. Nun klarar jag tentan. utan problem.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0