Tenta

Måste säga att jag har underbara vänner. så snälla så. Panty var så gullig och gav mig kycklingklubbbor bara för att hon får sova hos mig så ofta...hur gott som helst.
Sen var jag så sjukt tung i huvudet och seg igår kväll när jag skulle gå igenom det sista inför tentan och då ställde snälla Rami upp och gick ut och gick med mig en vända. Det var verkligen behövligt. Behövde en promenix efter att ha pluggat i 14 timmar kan jag lova.

Men nu kan jag säga att det känns så skönt. Jag var helt avslappnad i morse när jag vaknade och kände mig så lugn inför tentan. Samma sak när jag satt i tentasalen 5 min innan vi fick proven. Det kändes så underbart. Och jag kan säga att det var underbart. exakt dom frågorna som jag ville ha. Man log bara mer och mer ju fler frågor man läste. Nu får jag äntligen ta det lite lugnt.

Skulle egentligen ha varit ut ikväll med Amanda och co men det blir tyvärr inte så i och med att jag måste gå på en opponering i morgon kl 08.00 så ja. Skolan går ju före allt. Det är bara att gilla läget.
Så ikväll blir det godis och film med Malla istället. Sjukt skönt faktiskt. bara slöa och inte behöva plugga alls. Eller okej jag behöver läsa igenom en uppsats och typ 2 kapitel men det kan jag leva med.

För  övrigt så har jag varit duktig idag och ringt försäkringsbolagen också. Så nu är det fixat och på gång. Det känns bra faktiskt. Äntligen händer det något. Fick ju min diagnos wiplash förra måndagen. Inte så jättekul dock. Det och sätta in en p-stav på samma vecka. Inte den bästa veckan. Barnmorskan hade fan ingen aning om vad hon gjorde. Kändes efteråt som dom kapat halva armen. Men har kollat lite extra och den sitter kvar.

Slipper i alla fall vaccinera mig mot svinis som ALLA verkar göra nu. Nope inte jag. Ingen anledning till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0