underbar helg

Jag har haft en toppenhelg måste jag bara säga. fest i fredags med Malla. Började i Tybble och slutade på publikum.
Lördagen var dock mysig. Började med att julstäda allt så det är fint när man kommer hem efter jul. Och sen så fick jag sällskap vid halv fem tiden av sötnosen. Låg och slappade lite fram tills vi skulle ner på stan och äta på restaurang. Det var sjukt mysigt. Och Skulle cissi fråga så skulle han få godkänt. Utan tvekan.
Söndagen var det bara slappt och mysigt med filmtittande och lagande av god mat. Och måste tilläggas.....tomtebloss!!!!!

Men nu är jag äntligen hemma i borlänge igen. Dock åker jag snart vidare mot Vansbro. Om ca 2 timmar. Enda negativa med denna dagen är alla människor som skulle julhandla som trängdes, sådant är jobbigt och sedan en massa skitsnack från folk som känner att dom tydligen vill förstöra. Kan någon svara på varför man vill göra något sådant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0