Alla snubbar vill ju vara katt

Ja gårdagen var väldigt trevlig. Började med en pizza, en sådan måste man ju ha då man är "bakis". Nu blir ju inte jag bakis men vi kan väl låtsas i alla fall.
Jag och Panty fick ju nämligen ett infall att vi skulle gå ut på fredagen. Efter att alla hade gått å så vid 23 så tänkte vi att fan vi går ut. Så jag söp ner Panty på en haltimme och sen drog vi till kåren. Sjukt kul var det. Och jag måste säga att vissa människor tror för mycket om sig själva. Lite kul. "Jag är egentligen Batman, under de här byxorna har jag svarta läderbyxor".
Kul för dig kan man tycka då. Efter kåren blev det i alla fall publikum och äta korv och tjöta med folk. Hur kul som helst. Och så fick även min kamera änvändas lite. kul kul.
Sedan for vi vidare till universitetsgatan där vi skulle se anders och henkes lägenhet. Mycket trevlig lägenhet. Jag och Malla fick för övrigt dricka lakritsshot ur äggkoppar. Av någon konstig anledning så ville alla sova vid 5 och det är ju inte helt okej. men vad ska man göra. så vi drog till tolvan och tjötade lite innan vi gav upp för alla var så tråkiga.

Men som sagt gårdagen spenderades en liten del med Panty som sov hos mig, men hon försvann snabbt för att se på fotboll bakis och allt. Sedan kom Rami för att säga hej innan även han försvann. Så större delen av dagen var det bara jag och Malla. Blev en makeover där med. Kul kul. fick färga lite mörkare, klippa lugg och klippa upp. Blev sjukt snyggt.

Sedan började vi spela lite 8-bitars och så tänkte vi att det här går ju inte nu har vi inga vuxenpoäng alls. Nej vi sätter igång och dricker lite vin istället. Så allt mitt vin tog slut och vuxenpoängen var på topp. Men måste tilläggas att vi blev av med dom och gick på minus istället när vi körde igång och kollade typ 3 disenyfilmer.
Men det var en mycket trevlig kväll med mycket skratt.






Och du Malla:

"Fy fan vilken äcklig råtta. - Men det är ju en hund för fan"

 

 


Så ikväll ska jag försöka få allt att gå ihop. Ska spela fotboll kl 17.15 i alla fall så mycket vet jag. Sedan är det ju även match mellan Barcelona - Real Madrid så den vill jag också se och sen så har Elin glöggkväll och jag får besök. Så hur fan jag ska få det att gå ihop är ett mysterium. Men deft löser vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0