August Rush

Dagarna på campus fortsätter och nu börjar det bli mycket att göra. Men av någon konstig anledning så lyckas man aldrig få pinnen ur röven och verkligen göra det man ska. Usch vad jag är och alltid har varit dålig på det. Men jag kämpar på och det blir roligare för varje dag som går. Och nu har man ju något att se fram emot också då vi ska vara faddrar till våren. Ska bli sjukt kul.
Gårdagen bjöd i alla fall på trevligheter. Vart först till att laga mat. Nå kycklingtjoffs och ris. Vart sjukt bra faktiskt. Mycket gott så pluspoäng till oss där. Sen vart det film. Såg August Rush en helt underbar film som jag rekomenderar alla att se. Dock så somnade mitt sällskap till ett x antal gånger. Så bara å trycka i han en powerking och fortsätta kolla.

Det slutade i alla fall med att man däckade på kvällskvisten där och som jag sagt tidigare, min säng är underbar att sova i.

Såg för övrigt ett sjukt kul youtube klipp igår som måste läggas upp här. Skrattar ni inte åt detta är ni sjukt tråkiga människor.

 

Ikväll så står för övrigt biokväll med nya filmen new moon på planeringen. Vi blir ett gäng på 8 personer som ska gå. Det kommer bli så jävla nice. Har längtat efter denna film så länge nu och längtar redan till nästa film som kommer om ett år. Håller på att läsa boken nu men det räcker inte, vill ha filmen nu(!)

Och en sak som jag kommit på nu är att, fan va mycket bio vi går på. Det är inte helt okej. Men det är så sjukt kul Såg ju Michael förra veckan och sen ska jag försöka locka med någon och se 2012. Kommer bli nice det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0