Grankotten

Ja dagen var ganska seg till en början måste jag säga. Var ner på stan med Panty och köpte alkohol till kvällen och åkte typ hem direkt efter det.
Men sen vart det fest...kunde dock ha varit lite roligare måste jag säga...men det är vad man gör det till. Vi försökte oss på det där roliga med att köra in en kondom i näsan...vet inte vad det är med mig och göra sådana dumma saker men det är ju lite kul...Sen spelade vi geni.
Fan va vissa inte kan mycket. hihi.

Sen vart det som vanligt ölspel. Det där med vattenfall är inte riktigt min grej måste jag säga. Men kom hem vid 5 någon gång efter att ha käkat frysta köttbullar.

Och jag säger bara en sak om den kvällen.....

Bröst är inte stressbollar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0