Halloween

Fredagen gick fort. Gjorde klart arbetet som vi skulle fixa med för att sedan bege oss ner mot stan. Skulle inhandla det som behövdes för kvällen. Planen var att gå på kåren där de hade halloweenfest.
Handlade massa smink och skit. Och handlade även mat så jag kunde fylla på mina skåp eftersom dom var ganska tomma. Tur att jag fick hjälp med att bära hem det måste jag säga. Hade aldrig klarat det själv faktiskt.



Agnes och Helen


Agnes


Frida och Rami


Ängel och dödsängel. det är vad jag och Helen var på halloween. riktigt nice faktiskt. Ingen annan som var ängel heller vad vi såg till. Frida, Elin och company var hippies. Sjukt söta var dom måste jag säga. Sedan var det ju vissa som var blodigare än andra. Ja Rami gick omkring och blodade verkligen ner ALLA. Och såg så där lagom läskig ut i sina röda linser.
Kvällen var hur som helst sjukt lyckad :D

Kommentarer
Postat av: kicki

hot mama!

2009-11-05 @ 17:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0