Helgen

Ja nu har jag varit sjukt dålig på att uppdatera så jag får väl jobba lite på det. helgen har i alla fall varit mycket mysig. Torsdagen fick jag ett jävla infall och åkte ner och köpte ett playstation 2. Bara så där. så jag är lite knäpp alltså. Men helt klart värt det. Ledig hela fredagen och den skulle spenderas i trevligt sällskap. Började med att vi gick och chippade mitt playstation. Det skulle ta en timme men det drog sen ut på tiden så han sade att vi fick gå hem och sen skulle han köra ut det. Så sjukt snällt måste jag säga. Han skulle stänga 18 men han kom med spelet till oss vid 20.20. Räddade kvällen. Vi skulle ha sett saw filmerna men det blev till att spela crash istället. Var mycket mysigt. Och jag har saknat crash så sjukt mycket. Men av någon konstig anledning så funkar det inte efter en viss bana men det får vi lösa sen.

Lördagen blev det sjukt lugnt. Ägnade dagen åt att bara vara lat plus att jag bakade lite. Hade ju utlovat lite bullar så jag fixade det plus lite chokladbiskvier. Vart sjukt gott och jag kan säga att dom tog slut för fort. Sen satt jag och sofia halva natten typ fram till 5 och spelade god of war. Sjukt kul faktiskt. Sen är det de här med folk och lyckas med vissa saker. Men men inte så mycket att göra åt.
Fick besök på söndagen i alla fall. och ägnade typ 12 timmar åt att spela klart god of war som vi även lyckades varva. Jag hatar zeus han vägrade dö. Konstigt nog. Men vi tog han till slut.

Jag lyckades även med en jätte bra sak under söndagen. Medan vi spelade skulle jag laga mat. Och ja...efter ett tag började brandlarmet att tjuta...ja vad säger man "My bad" kanske. Blev bara "lite" rökigt i köket men det kan vi leva med. Ibland får man vara lite klantig.
Och sen har jag kommit på att jag är eftertraktad av vissa....endast för att jag kan laga mat. Haha det är faktiskt lite kul.
-"Vill inte du ha henne så kan jag ta henne, Hon lagar så god mat"
-"Jag vet"

Jaja tur att man gör någon glad i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0