Lördag 31/10-09

Yes idag har det äntligen hänt. Jag har varit hem till Dalarna och hämtat mina grejer. Har kört hit ett helt flyttsläp med allt. Och det viktigaste av allt är min älskade säng. Sofias kommentar var att hela mitt rum var en säng men det är de fan värt. Min säng är så sjukt jävla skön. Har saknat den jätte mycket.
Och nu kära vänner är mitt rum helt klart. Med alla möbler, alla tavlor och allt bös ligger där det ska. kunde inte vara lyckligare. Jag får komma och gå som jag vill och ha vem jag vill här när jag vill.
Och natten nu mot söndagen blev det inte mycket sovande dock. Fixade med allt fram till kl 3 ungefär...sen såg jag på greys anatomy...och sedan vid halv 8 tiden ungefär så kom Pantea, Rami och Jens upp till mig. Pantea den galningen skulle jobba kl 9 och hade varit ute och festat hela kvällen. Inte helt okej kanske...Men hon är en riktig kämpe som klarar det måste jag säga. Men jag gissar på att hon kommer sova gott ikväll.

 

 

 

Så här bra blev mitt underbara rum. Mitt rum där jag kan stänga in mig utan att bli störd. Helt underbart.


Kommentarer
Postat av: kicki

wow det blev ju jättefint. ni har ju verkligen fräschare rum än vad vi hade i våra korridorer.

2009-11-05 @ 17:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0