Makeover

yes igår var jag sjukt duktig. Hade labb på morgonen och fick vara försöksperson och få el i armen. Det är kul. Jag tycker om små stötar av någon konstig anledning. Precis som tensplattorna som sjukgymnasten använder på mig. Till skillnad från andra människor i min omgivning (Elin), nämner dock inga namn.
Och sen var det makeover kväll med brudarna och idol. Vart hur bra som helst. Men jag kan säga att jag blev lite smått chockad när Sara vräker ur sig att hon vill ha kort hår. Hon hade för övrigt ganska långt. Och ja det blev att kapa av ALLT (!). Men jag älskar när jag får göra sådana förändringar. Det är så himmla kul. Och dom blev så nöjda allihop så dom gjorde en facebookgrupp åt mig som heter TEAM AGNES - vi som vågade. Väldigt trevligt att vara uppskattad.


Elin före                                         Elin efter



Maria före                                         Maria efter


Sara före                                       Sara efter


Inte för att skryta men är jag bra eller är jag bra?


"Ner på alla fyra! Ja men bara om du tar av dig byxorna"

Kommentarer
Postat av: josse

Nej jag blir fan inte sjuk! :D

2009-11-28 @ 13:11:44
URL: http://josefinevilhelminasvensson.blogg.se/
Postat av: natti

hahahah tur för dig att det inte var mitt hår som du hade kapat :D:D

2009-11-28 @ 15:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0