Måndag 16/11-09

Ja det var en lugn dag. Var sjukt trött på labben som vanligt eftersom jag inte kom i säng men vad ska man göra. bara att gilla läget. Var i alla fall tvungen att baka mer biskvier idag i alla fall. och har ni någon aning om hur sjukt onyttigt det är...är typ bara smör...fyllningen i dom är 200 g smör 2 dl florsocker 4 tsk vaniljsocker och 6 tsk kakao...låter det nyttigt? Typ inte. Men så gott.
Sofia har klargjort för mig att vissa personer inte får komma hit för jag bara bakar då och då äter hon. Sorry Sofia men du får leva med det.

Blev gymmet sen för att "blow of some steam" som man kanske kan kalla det. Vi har precis fått bevisat att vissa människor inte tänkter så långt. och att dom i vissa fall visar på att dom kanske inte har så mycket att tänka med. Men men jag hoppas att det löser sig i alla fall. Säger bara en sak dock. Akta dig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0