Nostalgi a la disney

Ja kvällen var väl ungefär som jag trodde att den skulle vara....Vi försökte se en seriös film eller ja seriös och seriös, vi försökte se the shining. Gick inte så bra då vi bara pratade och fulade oss och sen tappade vi bort oss i filmen. Haha...Nej det blev lite nostalgi istället. Vi började med att se på Lejonkungen. Hur kan man ha en så sorglig scen i en barnfilm. Det är inte helt okej. Till och med jag grinar ju.
Sen vart det lite gladare film då vi såg på Alladin och för dom som inte vet det så är Pantea mycket kär i Alladin. Så ser ni honom på stan eller så...haffa honom och ge han i presten till Pantea. Hon kommer att stå i skuld till dig.

Och ja....jag har nästan träffat min överman eller kvinna. Fast kanske inte ändå. Panty och hennes prutt humor alltså. Fan va vi skrattade hela denna kvällen. Sjuk kvinna det där...eller kvinna, man, vad hon nu kan klassas som.
Och för fan i helvete....inga jävla lägereldar utanför huset kl 5 på morgonen...det är inte helt okej.

Snubbe som gjorde eld utanför mitt fönster typ. Hans kommentar när vi sa åt han att släcka elden var.
But my girlfriend broke up with me and I have to do something.
Alltså ska man elda upp sina möbler?
Då sa vi åt honom att släcka ändå varpå han svarade.
So what am I suppose to do?

Enkelt svar alltså:
"Go fuck someone!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0