Pengar

Ja pengar är alltid trevligt och det var exakt vad man fick igår. Men det är inte helt säkert för då kan man ju köpa saker vilket inte är så där jätte bra jämt. Måste lära mig att vara snål, nu när man är fattig student. Men ja jag gjorde ju något bra i alla fall. Åkte ner på stan för att gå på systemet och det var det enda som jag inte gjorde. Inte helt okej. Men fixade i alla fall en ny telefon. var lite halvt inpuls men jag blev mycket nöjd i alla fall.


Sen vart det fotboll på kåren på kvällen. Eller ja fotboll och fotboll. dom försökte och vi fick väl se 1/4 av matchen kanske men jaja...
Sedan vart jag nedröstad då jag tyckte vi skulle gå hem så det blev Strömpis istället med grabbarna. Och jag som skulle ha seminarie kl 8 på morgonen...jätte bra ide. Fast jag var inte värst då vissa personer skulle åka till stockholm kl 06.30.
Men innan vi åkte ner mot stan tyckte dom att det var jättekul att få stötar av en trasig lysknapp. Så av någon konstig anledning testade vi oss på det där med kedjereaktion och det var fan sjukt kul.
Kvällen blev lyckad och jag måste erkänna hur illa det än låter att jag tror att jag håller på att lära mig å dricka öl. Hur illa och okvinnligt är inte det?
Och taxichaufförerna här i örebro är inte riktigt kloka...måste tilläggas.
Tror nästan Panty har börjat bo hos mig alltså. Hon inkräktar på min säng väldigt ofta nu för tiden och förorenar mitt rum.


"An eye for an eye makes the whole world blind"

Kommentarer
Postat av: kicki

ja den var ok. du har ofta väldigt lika mobiler du...puss

2009-11-27 @ 12:00:12
Postat av: natti

haha ted köpte en sån där igår :P den var rätt cool faktiskt :)

2009-12-01 @ 16:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0