Torsdag 29/10-09

Denna dagen ägnade jag på ett tåg. Mycket fail på det. Åkte från Lund kl 15.51 och kom fram i Örebro kl 22.00. Tack gode gud så hittade jag en taxi i alla fall. Fick veta att studenter har studentpris på t-taxi. T-taxi is the shit. Det kostar 89 kr upp till universitetet från stan och sen har ju studenterna 5% på det. Inte så mycket men lite är det i alla fall. :D
Sen när man kom hem så var Anders här och städade ut lägenheten och sa att du får flytta in om en timme. Fan va nice måste jag säga. För jag var beredd på att få sova inne hos Amanda. Men då var det bara till att flytta alla mina grejer. Fan va skönt är det enda jag kan säga. Fick hjälp också av snälla Rami. Mycket snällt.
Sen ägnades kvällen åt att spela 8-bitars. Varvade super mario 3 för 4 gången sen jag flyttade hit tror jag. Det är kanske inte helt okej. Men va fan. Kom i säng vid 4 tiden ungefär när man skulle upp till skolan dagen efter. Inte helt optimalt kanske men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0