Up och seven punds

jag måste nästan säga att det har blivit lite mycket film nu alltså. Elin och jag ägnade fredagen åt att se på film. Vi såg upp...som jag måste säga var jätte söt. Först grinade man lite i början, inte helt okej och sen skrattade man typ resten. Älskade Kevin...så sjukt söt faktiskt. Sen såg vi den underbara filmen seven pounds. Elin hade inte sett den så hon låg och försökte få mig att berätta vad som skulle hända. Men det är så roligt med sådana där filmer där allt faller på plats när filmen är slut. Precis som med butterfly effect. Den är också en sådan där bra film där alla bitar faller på plats i slutet.
Idag däremot har jag varit lite tråkig. Panty kom hit i morse och våldgästad på mig när jag sov. Men okej det får hon väl nu när hon var så söt och skulle hjälpa mig att hitta ett fotbollslag. Men resten av dagen har jag i och för sig varit till gymmet en vända. gick inte så bra eftersom jag tror jag håller på å bli sjuk. Men ja det är nog inte så mycket att göra åt. Har sedan dess legat och lyssnat på min bok eclipse. helt underbar. Man vill inte sluta men jag måste ju. Måste sova lite också. Ibland i alla fall.

Och nu har jag också lite saker att planera...moahahaha...ska vara riktigt jävlig. det är det enda som jag faktiskt kan säga.
Fotboll i morgon för övrigt. ska bli fett kul. Tack Panty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0