22/10-09 Lund

Kan man säga att jag sova bara lite för lite inatt? Svar ja. "råkade" somna runt två tiden vilket inte var bra eftersom jag skulle upp kl 07.00 och åka till Lund.
Och som vanligt när jag väl kom ner till stationen så var tåget försenat. Rullade in en timme försent till Göteborg. Som tur var så hade jag ju 1,5 timme på mig innan mitt tåg skulle gå vidare mot Lund så det kortade  helt enkelt bara ner min väntetid.

Det som dock var lite fail med idag var att jag missade sökningen i skolan. Det var väl kanske inte så jättfarligt eftersom vi är klara med rapporten men vi skulle däremot få tillbaka våra tentor idag och det var ju tråkigt att missa. Hoappas bara dom lägger upp dom på blackboard snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0