Äntligen klar 1/10-09

ÄNTLIGEN!!!!!

Nu är jag äntligen klar med min HOR-tenta och det känns jätte bra. var så sjukt skönt. Kl tjugo över fem så var jag klar med den och då hörde jag av mig direkt till david och fick honom att följa med mig ut och springa. Så sjukt skönt var det kan jag lova. Jag, David och David sprang 4 km. Man kände sig så duktig och efter det så bar det iväg till gymmet.
Jag, Amanda, David och Helen var väldigt duktiga.
Och idag kom det ut ett nytt avsnitt av desperate housewives som jag och Amanda låg och kollade på....med David sovandes emellan oss. Hahaha!

Och varför ska tre alltid krångla? När man pratar i telefon så försvinner mottagningen mitt i allt? INTE OKEJ!!

Kommentarer
Postat av: kicki

vad duktig du är. se nu är första gjord av många mer to come.puss

2009-10-04 @ 14:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0