Fredag 9/10-09

Denna dag började med en tripp till Falun...äntligen kan jag väl egentligen bara säga. Känner mig så elak som inte har varit och hälsat på nu på en månad. Hade jag fått bestämma så hade dom ju bott här i Örebro så jag hade kunnat hälsa på varje dag. Men icke då. Åkte hur som helst och hälsade på min gudson nu i alla fall. Bättre sent än aldrig. Han hade blivit så stor. Och om möjligt ännu sötare.
Det är rätt praktiskt att ha en gudson...då får man mysa med han så mycket man vill och sen kan man ge tillbaka honom när han börjar skrika.

Men nu har jag även fått en uppgift. Eftersom jag är hans gudmor så har jag fått i uppgift att bestämma hans andranamn...och det är så sjukt svårt. Vill ha något svenskt och något ovanlit och fint...hur man nu ska komma på de.




Kvällen däremot bestod av fest. Kände att det var så länge sen jag festade med mina kära vänner i Borlänge. Så jag, Sebbe och Chris ägnade första delen av kvällen åt att kolla på youtubeklipp av någon konstig anledning...fattar inte hur det kan finnas så mycket sjukt där.
Sen var dom tvungna att visa mig Ramsteins nya video och jag kan säga att jag hade klarat mig utan det faktiskt. Jag kan säga att det bästa med att festa i Borlänge med grabbarna är att man alltid får rosa pantern. Sebbe är gud när det kommer till dom. Hur jävla gott som helst.
Men tyvärr var jag tvungen att gå hem ganska tidigt eftersom jag skulle åka till Sollefteå kl 07.00 dagen efter.


"Du är inte full om du kan ligga på golvet utan att hålla i dig"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0