Karlstad

Torsdagen var väldigt seg...kom hem rätt sent så att säga efter strömpis. Trevligt var det hur som helst. Men kan säga att jag var skapligt trött i alla fall. La mig och sov redan kl 19.00 tänkte att jag sover några timmar. Jo visst sov ända fram till 00.00 så blev jag väckt, sen somnade jag om igen och sov fram till halv nio typ. Inte helt okej. Men 13 timmars sömn är jäkligt skönt.
Behövdes då vi hade en en föreläsning i morse och sedan skulle vi fixa med ett arbete.
Nu sitter jag dock i Karlstad med min kära Johanna som jag inte har träffat på evigheter nu. Underbart att träffa henne igen.





Sen är en fråga. Vem har kommit på det här med walk of shame? det är ett ganska kul uttryck faktiskt. Jag menar det är lite fel ord engligt mig. Förhoppningsvis så har man ju lyckats. Inget att skämma för så att säga.


Sen ett litet modetips som vår lärare så fint uttryckte det idag. Box whisker!! Något för alla.

 

 

"Tänk om man kunde motverka hunger genom att klappa på magen lika lätt som att onanera"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0