Lördag 10/10-09

Dags att gå upp klockan sex och bege sig till Sollefteå. Tanken var att man skulle sova i bilen på vägen upp. Men det där med att sova i en bil är inte något som jag är så där jätte bra på. Så det vart till att läsa lite av de extremt roliga artiklarna. Inte helt kul. Men jag fick i alla fall en paus i Sundsvall där jag tvingade dom att stanna så att jag fick äta på max. Att äta frukost är inte det första man tänkter på när man är en vandrande zombie på morgonen faktiskt. Då bör man sova mer än 4 timmar om hjärnan ska funka.

Väl uppe där så blev det bestämt ganska snabbt att vi skulle ut. Så klart! Syrrans ragg skulle ju komma på festen så då ställer man ju upp, sen är det alltid roligt att festa i en ny stad. Även om det är tio minus och man fryser arslet av sig så fort man går ut. Men okej. Det funkade.
Fick skjuts ut till ett hus typ hundra mil utanför. Sen vart det "Krogen" om man kan kalla det så i en sån liten håla. Trevligt var det i alla fall. En kväll som inte skall glömmas. Släntrade hem igen vid fyra tiden. Inte helt uppskattat av de sovande människorna i lägenheten. Men vad ska man göra.


"Jag behöver bara en drink för att bli packad. Problemet är bara att jag inte kan komma ihåg om det är den trettonde eller den fjortonde"


"Kom igen Agnes vi gör vår min"

 

Sista bilden för kvällen och jag är jätte nykter

 

Syrran har nog fått lite mycket nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0