måndag 5/10-09

Fan nu har jag lämnat in min dator. inte kul. känner mig hur handikappad som helst. ska vara ute på resa i två veckor så det kommer bli sjukt jobbigt. Men jag får väl klara mig. Har ju min prinsessa Amanda som lånar ut sin dator till mig...vad skulle jag göra utan henne?
Som dessutom tvingar mig att köpa kläder för över 500 kr. Det Amanda är inte okej.
Påbörjade den nya kursen idag också. Inte den roligaste kursen kanske. läser om vetenskapsteori. Men det är en ganska kort kurs så den ska nog gå fort. Har inte så många föreläsningar utan mer eget arbete och sen tenta den 5 november tror jag att det var. Kommer gå hur bra som helst. Längtar däremot till nästa kurs då vi ska läsa anatomi och fysiologi.
Amanda och jag har dessutom börjat spåna lite på vad vi ska klä ut oss till på halloween. Vi vill vara något matchande men vi har inte riktigt kommit på vad än. Ängel och Djävul är något som är ett alternativ men vi skulle vilja komma på något roligare. Någon som har några idéer så säg till.
Dessutom är det tid för förkylning och skit nu vilket inte är okej. Har ont i halsen och kan inte träna. Inte okej så att säga. Men hoppas det är bättre i morgon då vi ska till gymmet.
Har dessutom tagit tag i saker och ting och ringt till sjukgymnasten nu. Så har äntligen fått en tid och ska se vad jag kan göra åt min jävla nacke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0