8-Bitars 8/9-09

Detta var en sådan dag som man bara ville ligga kvar i sängen och sova. Sov mindre än 5 timmar och hade ingen lust alls att gå upp. Men när man väl kommer ur sängen går det som en dans. Hade ju seminarium vilket är väldigt viktigt. Och det var faktiskt jävligt kul. Intressant.

Tänkte lägga mig och sova lite mellan lektionerna men så blev det ju inte heller. De hade ju släppt nya avsnittet av andra avenyn på svt:s hemsida så då kan man ju inte sova.
Av någon konstig anledning blir den där serien jobbigare och jobbigare och man börjar bli trött på karaktärerna. Så  varför kollar man då på de? Hum...ingen aning.

Vart lite korridorsmiddag idag också. Mycket trevligt faktiskt. För nu är vi ett gäng i korridoren som tycker om sådan där konstig mat. Så jag bjöd Sofia, Emma och Stefan på pölsa och dom tyckte att det var skitgott så det vart jag mycket glad över.

Kvällen ägnade vi åt att spela super mario 3. Jag, Sofia, Emma, Amanda, Fredrik, Björn, Adam, Erik. Mot slutet var det bara jag, sofia och björn kvar. det var nice. Fick smaka ben and jerrys glass för första gången. Inte så mycket att att ropa hej för och inte värt 50 kr men helt okej faktiskt.
Vi varvade ju super mario 3 också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0