Akademisk kvart

Vaknade på avsedd tid idag...satte mig upp och upptäckte att rummet var tomt. Hum var väl första tanken. Vart fan var David?
Ja om vi börjar med att säga att gårdagen bjöd på en hel del dricka. 4 personer delade på typ 2½ flaska Jelzin vodka. Så David var ja om vi utrycker det lite fint...stupfull...Kom in vid ett tiden och anklagade mig för att ha telefonsex. Sen tog han datorn och försvann. Kort efter det somnade jag. Och sen vaknade jag ju upp och han var inte här.
Jag hittade han ihopkurad på soffan med ett täcke över sig som snälla Sofia hade lagt över han och med hela armen ner dreglad. Ganska kul syn. Dock hann jag inte ta ett kort på det utan tog ett när han hade tagit sofias täcke och förflyttat sig till sängen.





Dagen har annars bara bestått av föreläsningar från 9-16 och en massa jävla regn. Som Vanligt i Örebro känns det som. Ena stunden är det regn och andra sol.
Men inte så jävla kul föreläsningar idag dock. Omvårdnadsteori och skit. Plus att jag har fixat en bok till. Köpt Nursing ethics och lånat från novis till expert. Så nu har jag lite sådana saker avklarade också.

Sen har jag en fråga. Vad är poängen med en akademisk kvart egentligen? Hej det står på schemat att vi börjar prick men egentligen börjar vi kvar över för vi har infört en akademisk kvart på Örebro universitet. Är det för att få hit alla i tid som alltid kommer sent?

Egentligen så skulle det ha blivit togafest på stan ikväll men eftersom jag känner mig som en disktrasa eller något och som om atlanten rinner ur näsan på mig så stannar jag nog hemma. Ska försöka göra lite nytta. Läsa.
Fast får se hur bra det går i och med att det är fest i korridoren här ikväll. Inte helt fel om man är frisk och pigg. Men jaja. Blir en på fredag också så.

Men nu är det dags att göra mat känns det som. På dagens meny står det korv, potatis och stuvade morötter. Gött


Kommentarer
Postat av: David

hahaha fyfan vad söt bild :D

2009-09-02 @ 17:26:11
URL: http://davvva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0