Fredag 25/9-09

Denna dag kan jag säga var helt galen lindrigt sagt faktiskt. fick dock äntligen sova ut vilket jag behövde efter min helvetespraktik då jag gick upp kl 05.30. Fest på kvällen så klart. Som vanligt här på studentgatan. Var överbefolkat i vår korridor också då en i korridoren hade dragit hit 5 vänner som också skulle få plats att sova någon stans. Men det hände en massa kul saker. Var fullt med folk i hela korridoren. Massa nytt folk som man aldrig träffat vilket alltid är mycket kul. Killarna började med att slå sönder en dörr.
Skitkul tyckte dom. Alla måste slå varsit hål och sen signa dörren. Vilket ledde till att alla killar på festen blödde från knogarna.

Och då ansåg jag att man måste ju signa din girlstile. Alltså köra in en klack istället för en knytnäve. Sen hade de även kul med att kasta ut en dataskärm genom fönstret. Vi bor då på tredje våningen. Skitkul men glaset gick inte sönder konstigt nog. Sen kastades det även ut ett gäng tallrikar också vilket var lite onödigt men va fan är det fest så är det. Och även äggen fick lida och människorna som gick utanför då dom var måltavla för äggkastandet.
Med andra ord det gick rätt vildt till. Efter det var det kåren som gällde. Blev bjuden på lite cider där vilket inte var så där jätte bra nu i efterhand. Händer inte speciellt mycket där inne förutom att Eric tappade sin plånbok, hittade den dock igen som tur var. När vi kom hem runt tvåtiden mådde jag inte så där jätte bra utan var en aning fullare än vad som var nyttigt så Eric var snäll och tog med mig ut och gick. Vi kom tillbaka runt 4 tiden. Så det blev en jävla promenad runt universitetet. Väl hemma så var det ett jävla liv med halvnakna karlar som låg på golvet i köket och brottades.
Kvällen slutade med lite fyllekäk och sedan sängen. Vaknade dock med kläderna på dagen efter men i alla fall i min egen säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0