Hemtenta 30/9-09

Att sätta klockan på nio och sen vakna klockan halv tolv känns inte som helt okej när man har en hemtenta och endast 2½ dag på sig att skriva den. Humöret var på topp och motivationen hög ända tills man öppnade tentan och insåg att den inte ens var i närheten lika lätt som exempeltentan de hade lagt upp på blackboard.
Dom kunde lika gärna ha lagt upp ett exempel då vi ska läsa en bok på 600 sidor om medicin med 99,9% medicinska termer ooch exemplet hade varit Ludde bakar eller något.
Ja efter allt härj på facebook är det nu dags att försöka hitta tillbaka motivationen, för det är ju inte så där jätte bra att kugga första tentan.

Känns nog nästan som jag borde ringa Elin just nu så jag får prata av mig lite. Men kan jag störa henne i tider för tentan? Hm kanske. får se annars om hon hör av sig under dagen efter att ha läst detta. För känner jag henner rätt kommer inte heller hon kunna hålla sig borta från bloggen.

Men hur som helst känns det som att jag får trösta mig lite med något som gör mig lycklig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0