Inglourious basterds

äntligen har jag haft sovmorgon. så sjukt skönt. tänkte att jag skulle vara duktig och gå upp i tid men icke. Ställde klockan på 10.00 och kom upp 11.35 men det var det verkligen värt. Vaknade dock vid nio någon gång först när David tyckte att vi skulle riva lägenheten men okej.

Kom en bit på grupparbetet också så nu ska vi mer eller mindre bara skriva ihop det och det känns mycket bra. Katie Eriksson har jag kommit fram till är en väldigt troende kvinna. Hela kapitlet handlade typ om tro, hopp och
kärlek men okej. Visst vad som än funkar för henne. Men kul hade vi under tiden i alla fall. Blev mest skitsnack.

Typ vet ni vad appartlarips? Spiraltrappa baklänges.
Ungefär så kul hade vi.


Kollade sedan på en föreläsning om läkare utan gränser och det var sjukt intressant. Fick se en massa blodiga bilder på diverse skador och det känns verkligen som att man gör något viktigt där. Jag ska verkligen dit och jobba. Så jävla givande.

Sedan bjöd dagen på lite juridiska diskussioner med de juridikstuderande i vår korridor. Ganska kul. Sen fick jag äntligen mitt nintendo 8-bitar installerat tack vare Björn åter igen. Vad skulle jag göra utan honom? Så satte man ljudet på högsta volym och alla som gick förbi uppskattade det. Så det blev en hel del nintendo spel på vårt rum under dagen. Så jävla bra spel. Super mario 3 åt folket säger jag bara.




Sedan säger jag bara Inglourious basterds är en sjukt bra film som alla borde se. Får klart 5 av 5. Brad Pitt var jävligt bra i den. Väldigt rogivande film om andra världskriget och hur man på bästa sätt retar upp Hitler. Men att gå ner på stan när det spöregnar var en sjukt dålig idé faktiskt. Dock hittade jag hur som helst till stan i alla fall och vi kom i tid vilket i sig var ett plus. Men vi tog dock en taxi hem. 100 kr på fyra personer är något som jag absolut kan leva med endast för att vara varm. Och trots att taxichuffören hette Hallo i efternamn.




Nu är klockan alldeles för mycket och vi sitter i vårt rum och spelar nintendo åter igen. Men fan så kul det är...förutom när man blir nerbrottad och får benen brutna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0