Super mario 3

Yes...väldigt lugn söndag...eller ja det beror ju på hur man ser det. För jag kom inte i säng förän kl 5 natten mot söndagen...
Vaknade runt 11 tiden dock av att min elefent till roommate gick upp. Men ja det var väl skönt att slippa sova bort hela dagen kanske. Blev ungefär som lördagen till att börja med. Alltså jag och Amanda framför tv:n i vardagsrummet. Men fan va mycke skit dom visar på söndagar alltså. Man orkar inte ligga och kolla på massa skit. Men ja vad ska man göra.

Jag har alltid trott faktiskt att dell skulle ha bra hållbara datorer. Men ack så fel man kan ha. Skärmen sitter löst och intenet funkar inte speciellt ofta. Nu har Björn varit här för, ja jag vet inte vilken gång i ordningen och fixat den igen. Men nu ska det väl funka.
Men dock måste jag fortfarande skicka in den till dell för att dom ska fixa gångjärnen. Jag blir utan den i tio dagar. Hur nu det ska gå. Får dock se till att göra det EFTER att jag har varit i Lund. Har inte så stor lust att sitta på ett tåg i 6 timmar utan dator faktiskt.

Hur som helst så skulle det bli utomhusbio på kvällen. Jag ägnade dock min kväll med betydligt roligare sällskap och varvade super mario 3. Det var ju trots allt inte så rolig film som de visade. Dom visade nämligen låt den rätte komma in. Verkar inte så bra.
Och att gå runt super mario 3 var det länge sen jag gjorde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0